maandag 30 januari 2012

Koude dagen ...


Januari 2012

4 opmerkingen:

  1. Lekker genieten van winterse momenten, dat gevoel was echt nodig om de winter compleet te maken.Heerlijke foto's.
    Ik ben je nieuwe volger.
    Als je zin hebt, kom dan eens langs.

    lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk...ik vind het niet erg hoor! Het vrolijke zonnetje geeft een mooi karakter aan de vrieskou.

    Bedankt voor het volgen van mijn blog!

    Lieve groet,

    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Viavia kom ik op je blog terecht en vind het er erg leuk uizien. Prachtige foto!
    Heb me dan ook aangemeld als volger en kom zeker nog een keer langs.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je foto wel heel mooi en ach al hou ik toch meer van het voorjaar, zomer en najaar, toch heeft de sneeuw ook wel iets.

    Leuk dat je volger bent geworden bij mij.

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen